divendres, de juliol 07, 2006

Amo a Laura

Ja feia temps que una campanya publicitària no em resultava tan graciosa i efectiva i com l'actual de l'MTV, deixant a un costat les campanyes de la ONCE, que sempre m'enganxen. Recordeu la de "Jo no sóc Woody Allen, sóc el doble de Woody Allen"? Encara que crec que la millor va ser la de les cancos de l'estiu de "que es lo que tengo que tengo de tó..."
Aquesta vegada l'MTV, criticada per oferir només vídeoclips eròtics i cancons que conviden a la promiscuitat, ha optat per una pseudo-contrapublicitat. A la pàgina web: http://www.nomiresmtv.com, vos trobareu amb la inexistent "Asociación Nuevo Renacer", amb un look d'allò més retro i amb la presentació de la que, supose, ja serà la cancó de l'estiu a Espanya (de fet crec que quan torne a casa ja no em farà tanta gràcia perquè em fartaré de sentir-la a tot arreu).



Reconec que la web és d'allò més tonta, així com la cancó i els vídeos, però jo no pare de riure cada vegada que el veig. En fi, el meu gust sembla que no està molt exigent estos dies.
Vosaltres què en penseu?