dimarts, d’octubre 24, 2006

Ja tinc guestmap!!!

La invenció d'Internet és una autèntica passada i les coses que hi pots arribar a fer innumerables! Fa poquet vaig descobrir el guestmap al blog d'Oaby i vaig decidir fer-me un. Com sóc tan impacient, abans que ell em contestara molt amablement a un dubte sobre el mapeta, em vaig trencar les banyes fent experiments amb el codi html per vore si jo també era tan guay i tenia una imatge a la marge del meu blog. Ara resulta, en llegir la resposta, que això apareix soletes si una espera un poquet. En fi, per què faig les coses sempre tant a la lleugera? Almenys he aprés algunes cosetes del particular xinés del informàtics.
Be, tant de rotllo per a dir-vos que em faria molta il.lusió vore-vos al meu mapeta!! Que ma tia està allà molt soletes(és la pionera. Em va dir que la penjara jo mateixa, perquè ella no té weblog i no s'aclara massa amb l'internete) Així que ànim, amiguitos, i així em doneu a conèixer també el vostre blog.

Una abraçadeta molt gran!!!

1 comentari:

Quijo - Meli Polo Fdez ha dit...

Holaaa

Yo ya me he colocao..aunque creo que me he salido fuera del mapa..jeje.